tiistai 16. lokakuuta 2012

Pakettipostia

Vihdoin ja viimein eilen sain haettua pakettini postista, kyllähän se siellä ehti majaillakin jo melkein kaksi viikkoa. Pahoitteluni siitä SNYlleni, nyt on vain erinäisten sattumusten vuoksi mieli maassa eikä oikein jaksa innostua mistään. Puikkoihin olen kyllä purkanut pahaa mieltäni. Mutta nyt itse pakettiin....

Ihana paketti onkin kerta kaikkiaan ja uusia tuttavuuksia piti sisällään...
Noita Daim-keksejä olen harkinnut monesti kaupasta ostavani, mutta on jäänyt silti hyllyyn ja ihan mun värinen hahtuvalankakiekko, jonka mukana seurasi ohje huovutettuihin hahtuvalapasiin. Sitä pitääkin kokeilla kun saan sopivat puikot vapaiksi. Sitten iso kynttilä pimeneviin iltoihin valoa tuomaan, pääsee parvekkeen päydälle muutaman muun punaisen kynttilän seuraksi. Neiti sai kivoja tarroja ja sitten paketista löytyi vielä kisukortti ja eräs varsin näppärä apuväline, avaimenperävalo, josta löytyy myös metrin rullamitta. Todellakin tarpeellinen automatkoilla, yleensä ne menee niin että mies ajaa ja minä kudon puikot sauhuten vieressä. Hurjan iso kiitos salaiselle ystävälleni taas ihanasta paketista! Tuli hyvä mieli kun sai löytää paketista kivoja juttuja. Jään taas jännityksellä odottamaan mitä kivaa seuraavasta löytyykään...

4 kommenttia:

  1. Voimia sinulle, mitä ikinä on tapahtunutkaan <3.
    Nämä kuukausittaiset paketit piristävät.

    VastaaPoista
  2. Noita Daim keksejä täälläkin on kaupassa kateltu, mutten ole vielä ostanut. Hahtuva on upean väristä.

    VastaaPoista
  3. Muistelin kirjoittaneeni tänne kommentin aiemmin, mutta liekkö minulla jäänyt lähetys kesken...

    No, joka tapauksessa, mukava kuulla että paketti on ihana ja jospa mielikin on jo parempi.
    Hahtuvan väri epäillytti minua, kun ei ollut ihan omaan makuun, mutta hyvä että tulikin juuri sinulle sopiva väri =)

    t sny

    VastaaPoista